IMG_9054.JPG

Can Xammar

3E2A388E-D8B7-4508-BFBD-2B00C7D82B5C.jpe

D'una masia del 1649, Can Xammar arriba a mans de la Fundació Roser de Maig amb l'objectiu clar i ferm de construir una casa de colònies social per a entitats, grups i col·lectius del tercer sector.

Aquesta instal·lació juvenil es troba a l'Ametlla del Vallès, en un espai idoni i privilegiat per poder gaudir de la natura, realitzar grans excursions des de la pròpia casa i alhora gaudir de les oportunitats que ofereix el poble de l'Ametlla.

Can Xammar obre les seves portes, preparada per acollir-vos a totes.

7EBF0814-1123-41E6-9760-03C7ED08763B_1_1
Captura de pantalla 2020-05-17 a las 19.
BB3E2383-9609-4F4D-A49E-A53FC1F31995.jpe

Central de reserves

Conscients de la necessitat de conviure i realitzar estades de cohesió i grup, Can Xammar esta preparada per acollir grups, parròquies, caus, esplais, escoles, clubs i tot tipus d'entitats.

La ubicació en la que es troba i les seves instal·lacions són l'espai ideal per organitzar formacions, estades, colònies, campaments, camps de treball, recessos i convivències.

A la nostra plana web podreu trobar tota la informació, així com fotografies de l'entorn i els interiors per poder observar tot el que la instal·lació ofereix.

Servei de colònies

Des de la Fundació Roser de Maig possem a disposició l'experiència de més de 25 anys fent lleure a través de les nostres activitats per oferir un servei de monitoratge amb una oferta educativa complerta per a escoles i instituts.

Durant l'estada a les colònies escolars es pretén potenciar la convivència entre els companys, així com el coneixement i l'aprenentatge a través del contacte directe amb el medi natural. Al llarg d'aquests dies, els infants i els joves descobriran moltes coses, realitzaran excursions, tallers i jocs i, amb l'ajut dels educadors, viuran una experiència personal molt enriquidora

Cadascuna de les estades és diferent, com cadascun dels grups que hi participen. És per això, que l'equip organitza les colònies segons l'escola i el grup, a través del contacte previ amb l'equip de professorat.

Estades familiars

Seguint amb els models treballats per l'entitat, Can Xammar també es posa a diposició per elaborar estades per a grups de famílies, afas i ampes.

L' oferta es realitza a mida segons les necessitats de cada grup.

Poble o natura?
Per què escollir si es pot tenir tot?

A la plana web de la casa trobareu tota la informació