IMG_9524.HEIC

Departaments

EA502D5B-7051-494C-986D-8276364F8852.hei

Centre d'Esplai del Roser

És un espai de lleure educatiu que es realitza tots els dissabtes del curs escolar. Des de l’educació en el lleure es treballen diferents àmbits, des de les emocions i sentiment de grup als valors que des de petits aprenem, mitjançant diferents activitats, excursions i contacte amb la natura.

IMG_6420 2.HEIC

Centre Diari

És un espai socioeducatiu d’acompanyament escolar i integral dels infants i joves que hi participen. S’hi realitza un seguiment de les tasques escolars tot combinant-les amb diverses activitats de lleure.

IMG_8505.HEIC

Grup de Coral

És un espai cultural dedicat al treball musical, on joves i infants poden aprendre a tocar la guitarra. Els infants també forment un grup de veus que les acompanya.

Can Xammar

Acompanyament educatiu i serveis de lleure a través d’una instal·lació juvenil a preus socials. S’oferta a grups de joves i infants per a que puguin dur a terme activitats socioeducatives i lúdiques, tot preservant una edificació de 1649.

Cooperació Internacional

Projecte que es mou entorn la solidaritat i la cooperació on s'hi treballen conceptes de pau i justicia global. El programa incorpora un grup de treball de cooperació local i un d'altre de cooperació internacional a Egipte, a la zona d'Abo Korkass.