FE3BEC9D-7664-48BC-99D8-2DD15D2E742B.jpe

La Fundació Roser de Maig

45FA107D-F1B9-4BC0-A8E4-2973A164904E.jpe

Origens

A partir de les demandes del veïnat de Serraparera, l'any 1994 neix el centre d'Esplai del Roser. Des de llavors no s'han aturat les diferents activitats els dissabtes a la tarda, tot incorporant noves realitats com les colònies, casals o els camps de treball.

Déu anys més tard, amb l'inici de l'aula d'estudi com un projecte social i l'aparició de noves necessitats latents a la ciutat, el centre d'Esplai comença a acollir activitats externes al propi àmbit del lleure.

Finalment, l'any 2017 amb moltes accions en marxa i d'altres a punt d'engegar, l'associació Centre d'Esplai del Roser constitueix una nova realitat que doni resposta: La Fundació Roser de Maig.

2138AB80-4860-40D2-B425-76D91C7EE5DA.jpe

La nostra missió

La Fundació Roser de Maig és una ONL d’acció social, educativa i de lleure. Les finalitats fundacionals giren envers l’educació en el lleure i l’animació sociocultural, que es duen a terme mitjançant una tasca social i d’ajuda a aquelles persones que més ho necessiten. La promoció d’espais per al desenvolupament d’activitats lúdico-educatives, així com un espai musical són claus en la nostra raó de ser, procurant arribar al màxim de participants possibles.

Oferim projectes de suport amb altres entitats de la ciutat. Comptem amb altres projectes en el territori català, així com a nivell internacional.

82931581-7C92-4603-ABE3-07E322C3DD1D.jpe

Visió / Pilars

Ens distingim per quatre pilars que són el resum del nostre projecte educatiu i els eixos que vertebren la nostra acció.

EDUCACIÓ

L'eix que construeix les iniciatives i activitats

COHERÈNCIA

Treball des de l'exemple transformador

SERVEI

Compromís en la societat i per a la societat

FE

Valors i actituds d'humanisme cristià

Col·laboradors / es

L'activitat de la Fundació Roser de Maig és possible gràcies a la suma d'esforços de moltes persones, entitats, administracions públiques i organitzacions que, a més de comptar amb un treball en xarxa i un pla cooperatiu, cofinancen projectes i possibiliten l'acció de l'entitat.

A totes elles, gràcies!

Logo Ajuntament.png