Forma part del nostre equip

IMG_5039.HEIC

El nostre equip

La Fundació Roser de Maig esta formada principalment per un gran equip de voluntaris i voluntàries que dirigeixen i organitzen cadascuna de les accions que es desenvolupen. Vols formar part d'aquest equip durant el curs 2023 - 2024?

Inscriu-te i forma part d'aquest gran grup.

Tanmateix, i amb la finalitat de poder donar suport a les tasques de tots els equips, es forma un equip tècnic de persones contractades que els acompanyen. A continuació podreu trobar les últimes ofertes laborals.

Ofertes Laborals

Ofertes laborals

En aquest portal es publiquen les ofertes laborals de la Fundació Roser de Maig. Es cerquen persones que comparteixin l'ideari del centre, amb compromís social i educatiu transformador.

Educador/a social

OFERTA ACTIVA
Es precisa personal qualificat per l’atenció de la infàcia i joventut, prioritàriament en risc d’exclusió social per atendre noves realitats del centre diari, així com col·laborar en la  formulació i planificació del curs del centre socioeducatiu.

Monitors/es lleure Primavera | Estiu 2024

OFERTA ACTIVA
Es cerca personal per realitzar les tasques de monitoratge de lleure per a la realització del casal d'estiu 2024 en qualsevol dels dos horaris d'aquest:
- Matins (Dll - Dj de 8.00h a 13.30h i Div. de 8.00h a 17.00h).
- Tardes (Dll - Dj de 13.00h a 17.00h)

Per inscriure's a la oferta cal apuntar-se en aquest formulari: https://forms.gle/2NWWFBRxcLX65Q1i9

Coordinador/a d'activitats

PROCÉS FINALITAT
Es cerca un professional per coordinar les activitats que es desenvolupen a la instal·lació juvenil de Can Xammar. La coordinació compta amb la formulació d'aquelles activitats pròpies que s'organitzen des de l'entitat, així com aquelles desenvolupades per a tercers (escoles, instituts, clubs...).

Busquem una persona capaç d'organitzar-se autònomament, així com coordinar equips en els moments de l'estada de cada grup.

Cuiner/a

PROCÉS FINALITAT
Es cerca personal per coordinar i realitzar els àpats de grups i entitats en les colònies escolars i camps esportius a la instal·lació de Can Xammar.

Aquestes estades són segons demanda. Presentar-se a l'oferta és entrar en la borsa de cuiners/es per a dur-ho a terme.

Monitoratge de lleure

PROCÉS FINALITAT
Es cerca personal per realitzar les tasques de monitoratge de lleure per a la realització de colònies escolars i camps esportius a la instal·lació de Can Xammar.

Aquestes estades són segons demanda. Presentar-se a l'oferta és entrar en la borsa de monitors/es per a dur-ho a terme.

Personal de neteja i manteniment

PROCÉS FINALITAT
Formant part de l’equip que condueix la instal·lació de Can Xammar, es precisa personal que vetlli per al manteniment i estat de la finca en el seu dia a dia.

Es busca personal per realitzar les tasques de neteja i manteniment, tot incorporant altres funcions de cuina i consergeria.

Tècnic administratiu/va

PROCÉS FINALITAT
Es cerca un professional per donar suport en tasques administratives, economiques i de secretariat a nivell general de la Fundació en un moment clau on es vol plantejar l'acreditació de l'entitat com a ONG.

La figura de tècnic administratiu s’assoscia principalment a la gestió i administració de la Fundació Roser de Maig així com de tots els seus Departaments d’Intervenció. Tanmateix, també té una posició encarregada d’auxiliar les tasques econòmiques de l’entitat, així com d’abanderar l’atenció presencial.

Comptable

PROCÉS FINALITAT
La direcció de la Fundació cerca a una persona capaç de desenvolupar les tasques de comptabilitat i administració de l’entitat.

Educadors/es socials

PROCÉS FINALITAT
Es precisa personal qualificat per l’atenció de la infàcia i joventut en el marc del centre diari del Roser per l'acompanyament educatiu, així com l'estructuració i desenvolupament de la personalitat, sociabilització i adquisició d'aprenentatges per compesnar deficiències socioeducatives.

Monitors/es lleure | Estiu 2021

PROCÉS FINALITAT
Es cerca personal per realitzar les tasques de monitoratge de lleure per a la realització del casal d'estiu 2021 en horari de matins o tardes

Oferta